Tuesday, March 2, 2010

jangan sangka ok memang ok..

Salam..hi..
petang isnin yg ku jnjikan bahagia tak berapa bahagia kali nih..

oppa yg aku ingin lihat lari dari pandangan aku..

biadap sungguh oppa aku 2..
tapi aku paham sebagai seorang insan bergelar hamba Allah die
kena cepat menunaikan perintah Allah..
hik2..cumil kan aku?tak?ah..peduli ape aku..


sedang2 aku intai2 die bile dah kuar dari dewan kuliah konon2 boleh nampak lagi padahal
memang sah2 hilang dari pandangan,seorang manusia datang kepada aku..
memang dari jarak tak sampai 3cm antara muke aku dgn die..

tak tau la kenapa time 2 aku mcm membiarkan benda tu jadi..

mungkin fikiran aku ke arah nak tgk oppa aku..

tibe2 sedang bercakap maka tersentuh la bahu aku dgn manusia itu tanpa sebab yang bagus..

dan aku sebagai seorang yg berjiwa merdeka hanya memandang sepi bahu aku yg sudah
berdosa 2..


kadang2 manusia rasa ok utk bergaul..
tapi bile benda 2 melampaui batasan..
memang nak makan penampar aku la jawabnyer..

ok utk berkwn tapi tak kan ok kalau batasan 2 dijangkaui..

aku bukan baik seperti wanita2 yang betol2 menjaga batas..
aku sesuka hati menjerit,keluarkan suara tanpa batasan,gelak ketawa bersama..

tapi untuk membuat sesuatu yang lebih dari itu..no no no!


p/s: sangt2 sedih sebab memang tak dapat jumpe oppa..
dapat tgk baju die jer..hik2..maafkan aku..makin veteran aku makin miang..


chioww~~

1 comment:

Laila said...

oppa sy dah kuar posting..suda xwujud di maktab lgi..ngeeee~~sory..sy ngigau d siang hari..kakakaka