Monday, July 27, 2009

pErgI tak keMbALi~

Salam..haih!
rsenyer xelok nk ngeluh2 nih..
tp aku rse btol2 ilang sorg pembuat filem n iklan yg besh..


~Yasmin Ahmad~

ape ker peliknyer aku nih tb2 cdh sbb yasmin ahmad nih meninggal..sbnrnyer biase2 jer..
juz aku tb2 teringat n pkir..sape yg akn wt iklan petronas yg bpk besh utk merdeka,raya,chinese new year n deepavali??*rse nk usulkn soklan nih kat tv3..hahahah..*


Die nih mmg hebat dlm wt iklan ngn filem..
dlu2 aku mmg xtau iklan Petronas die yg wt..
tp seyes ckpla sume iklan Petronas mmg besh..
aku slalu puji pembuat iklan Petronas..rupenyer Yasmin Ahmad yg wt..


bg pndapat aku..yasmin ahmad nih mmg utamakn perpaduan kaum..
tgk jela cte2 yg die wt..iklan2 yg die reka..
1malaysia~bru thn nih yg nmpk gempak skit..
pdhl dr dlu lg yasmin ahmad dh gempak2 kn psl nih..

perginyer YASMIN AHMAD mmg xkn kembali..tp aku arap ader yg dpt truskn jejak langkah die..*kalo x aku xnk tgk dh iklan petronas*

nih aku letak skit iklan2 yg die wt kra dlm iklan kesukaan aku gk..









Al-fatihah utk Yasmin Ahmad~

No comments: