Friday, April 19, 2013

Bestfriends

Salam..
mood tengah rindu gilak kawan2.
rindu amat sampai rase lonely.
rindu nak buat benda gila dengan bestfriend.
rindu nak jadikan kawan aku evil sama macam aku.:p


sebenarnya.
aku tak ramai kawan yang betol2 sahabat.
aku ramai good friend tapi ade beberapa kerat je best friend.
bagi aku definisi sahabat :
a)akan selalu ada untuk each other bila2 masa pun.
c)sentiasa berani tegur aku.walaupun benda tu sakit untuk aku.
d)susah nak cakap sayang depan2 tapi dalam hati kami yang tau.
e)berani buat kerja gila dengan aku.
f)paling penting sangat2, xpernah malu untuk jalan dengan aku biarpun aku hodoh gila.




susah nak cari sahabat nih.
ada kawan aku cakap, kawan takkan kekal dengan kita.
at the time dah jauh, memang susah nak dekat macam dulu2.
diri kita sendiri adalah kawan kita.

ade setengah kawan aku pulak boleh hidup tanpa kawan.
makna kata jadi lone ranger.
aku pulak boleh nangis kalau takdek kawan.
macam gila talak pun ade jadinya.:p

seriously rindu sangat kawan2.
dari sekolah sampai masuk U.
kawan main
kawan nangis
kawan gila
kawan gelak
semua aku rindu.


p/s: ehsan gambar kat google image.
 

No comments: