Monday, April 29, 2013

Terima kasih perkenan kan sedikit doa saya, Allah.

Salam..
aku ada sahabat.
sangat baik dengan aku.
tak tengok appearance aku utk kawan dengan aku.
sangat baik.

tapi perangai nya dulu tidak la sehebat sekarang.
jika orang mengenalinya dulu
pasti
orang akan berkata dia sampah masyarakat.
tak de gunanya untuk dunia
tak kan berjaya pun dalam hidup.
menyusahkan ibu bapa.
macam2.

betol..
dia banyak buat kesilapan dulu2.
remaja mana tak buat kesilapan.
aku pun.banyak buat kerja gila.
tapi orang memandang rendah pada dia.
kesian.

banyak orang mencemuh dia
banyak jugak cerita2 buruk sampai ke telinga aku.
bukan tak de syaitan yang hasut jangan berkawan.
tapi dalam buruk tetap ada baiknya.
aku terima dia menjadi sahabat aku.

dia selalu minta aku berdoa untuk dia.
aku buat.
tiap masa tu tidakla.
tapi aku buat selagi aku ingat.
aku yakin doa aku bakal di perkenan kan satu hari nanti.

untuk si sahabat.
perubahan itu sangat bagus.
mungkin ada yang tak sangka
mungkin ada juga yang tidak suka
mungkin akan ada yang menyatakan itu sementara
mungkin ada juga yang menyatakan itu pura2
tapi aku akan sentiasa mendoakan yang baik2 untuk sahabat.
dan sekarang sedikit doa aku untukmu telah diperkenan kan.
harapnya kamu juga dapat mendoakan yang baik2 untuk aku.

Allah.terima kasih
perkenankan sedikit doa ku.
untuk melihat perubahannya. ^_^

perkenankan lah doaku untuk perubahan ku pula..

No comments: