Tuesday, February 2, 2010

l0Go yg BesH!^_^

Salam..hi.
terdapat satu kejadian yang telah terjadi kepada aku..

semalam time clas ekonomi pd jam 4.30ptg yg sgt2 la melemahkan aku..

tgh sedap2 aku telan coklat NIPS utk menghilangkan ngantok aku dilemparkan satu surat layang

bersaiz A4...mule2 mcm terkejut gak..
hati aku cm tertanya-tanya sape yang bagi surat nih..
belom pun aku bace dah mcm2 bnda negative dalam otak aku..
yela kalo diikutkan definisi surat layang bg aku surat yg menghina seseorang tapi orang yang tulis surat tu pengecut sebab xnak bgtau name..

tapi persetankan semua itu..aku pun bukak la surat tersebut.
rase nak menjerit sgt2 sebab aku dapat sesuatu yang besh..
bukan surat cinta or luahan perassan cinta dari sape2..yela..sape la pun nk bagi kat aku..
sure orang tu berfikir 44kali b4 nak bagi aku surat cinta..hehehe..

jeng2...rupe2nyer!!!



aku rase korg macam xpahm jer isi kandungn surat nih kan..
meh aku terangkan..



phm dh kn??heeheh..
nih sebenarnye logo yg dicipta untuk course aku kot..nthla..
bnda nih mybe dicipta sewaktu clas ekonomi 2..(nampak sgt xconcerntrate!)

kalau korg perasan tadi aku cakap saiz A4 kn?knp mcm kecik..
sebenarnye aku dah crop sesetengah bahagian dalam logo nih
pengirim surat layang nih sebenarnye ader menulis kata-kata yang xpatut korg tgk..
dan benda tu mcm menjatuhkan skit maruah aku..hehehe..
tapi aku tetap suke dgn logo nih..yay!

kedewasaan tidak menghalang apa yg di inginkan oleh setiap insan…

chiow!


No comments: