Friday, February 19, 2010

malu siot!!!


Salam..hye sume...
tujuan aku letak pic tudung ekin 2 bukanla nak promote korg beli or what so ever..

aku nak cerita kisah aku yg berlagak akhirnya jatuh jga di tgn tudung ekin nih..(ble tdung ader tgn?)


aku punye la cukup xberminat dengan fashion2 tudung..

bagi aku yang ala2 selekeh nih tudung bawal 2 dah cukup uptodate utk aku..

semua orang pggl tudung 2 tudung ekin..

tapi aku la orang yang pggil tudung 2 TUDUNG MAKCIK2..

sebabnyer..makcik2 jer yg pakai tudung mcm 2..tapi jangan risau makcik2..

makcik2 nampak lawa pakai tudung ekin 2..


aku nih siap cakap dgn kwn aku..aku x kan pakai tdung makcik2 2..

sebab xmau jd makcik la konon nyer..bajet muda selamanyer..

tapi sangkaan aku ternyata silap...wahhh...


satu malam yang hening..pakcik aku call ajak keluar makan mcd..

aku dgn rasa gumbira gle siap2 la..

alih2 cam haram j sebab tudung bawal kebanggaan aku xberiron..

memang time 2 tanpa sebarang tanda2 kerajinan untuk iron tudung kebanggaan aku pun terus
rembat tudung umi aku yang bersidai macam kat kedai..

sampai jer ke mcd 2 aku baru perasan aku PAKAI TUDUNG MAKCIK2!!!

malu siootttt!!!


so pengajarannyer..jangan berlagak sangat untuk try benda baru..

tapi jangan pulak lupe yang veteran..

p/s:sekarang susah gile nak jumpe wanita bertudung bawal!!tlgla kembalikan zaman kegemilangan tudung bawal!!!


chioowww!!

No comments: