Tuesday, February 2, 2010

teddy yang comey dan perempuan

Salam..hi..^_^
aku macam musykil sedikit..

diri aku meronta-ronta bertanya..
betol ker perempuan je suke teddy???
macam btol kan??yela..try korg ingt balik zaman
2 muda korg dlu..
berape byk korg ader teddy..oppsss..kalau lelaki xpy
hla..hehee..aku suruh budak pmpuan jer refresh otak diorg..

aku nih pulak dari kecik bukan peminat teddy pun..

aku lagi minat ultraman..power rangers..aku pun pelik dgn diri sendiri..
mungkin disebabkan aku x merasa pegang teddy time zaman kanak-kanak aku.

so time dah nk tua nih aku teringin plak nak main n tidur ngn teddy..
so aku selalu memaksa teman seperjuangan dan rakan taul
an untuk hadiahkan aku teddy..
(tapi ramai yang tak hiraukan aku..sob2...)
so aku nk tunjuk la sedikit sebanyak teddy2 aku yg sgt2 la cumil dimata aku..



cik asilah yg bagi!


amirah kamaliah bg!

Mr.Patrick!*beli sendirk*


p palang s: sebenarnye lelaki pun minat teddy jugak!aku xtipu!!!!

chiow!

1 comment:

cLah said...

alololo..pingu gua masih ade lagi..jgn bg peneyt..bg die mkn bnyk2 okehh