Wednesday, May 12, 2010

letih tengok orang yang berlagak tapi sebenarnye makan sambal belacan jgak..


Salam..

aku nih jenis suka gilak menstalker muka buku orang bersama rakan2 aku a.k.a mariah...
hahaha..sian minah 2..name die saje yang naik..
padan muka kau..kutuk aku lagi depan family kau..heheheh..

ok2..berbalik kepada isu asal..
makin kita besar makin banyak benda kita nak buat..
bak kata orang tua2..makin besar makin susah nak diajar..
dulu kecik2 nerd je..nak pijak anai2 pun takot..apatah lagi lipas..
jangan cakapla..lari oh..

berlagak stylo..berlagak macam u know everything in this world..
berlagak macam konon2 omputih..bahasa dah lain..huish..
gambar pulak jgn ckpla..dh mcm2 jenis aku tgk bersma rkan aku sorg 2..hehehe..
mcm bukan org yg pttnye jadi dah..
kdg2 ingtla skit..kita bukan omputih..

lagi satu luahan perasaan yang berlaku di muka buku oleh orang2 yg aku kenali..
dear diary or dear muka buku????
dh mcm diary plak muka buku 2..
kutuk2 orang dalam muka buku...hina2 orang..
haih..kalau setakt kau nak cakap pasal diri xpela..nih asyik kutuk je..

lagi satu..sajak or puisi utk kekasih..
bak kata seorang pakar motivasi..kalau kita sayang kat seseorang 2 xperlu cakap or tonjolkan dekat mana2..sebab rasa sayang or cinta 2 untuk kekasih kita jer..

hehehe...aku nih pun same jer..gedik2 gak dlm muka buku 2..
tapi bila pikir cian kat pembuat2 diary..pnt cipta diari orang dah xnk guna..
so biarla aku antara generasi yg guna diari nih truskan perjuangan..
lagipun hal peribadi xkn nak cite kat orang kan??

chiowww~~



No comments: