Wednesday, May 12, 2010

maaf..

Salam...

lame xjenguk blog yang dah gila bersawang dengan habuk2 dan macam2 najis muhaffafah yang
tak patut ada pun..

maaf pada diri yang amat malas nih..sebenarnye nak tulis entry amat banyak idea..tapi banyak
gila kekangan2..cewah..kekangan kau..hehehe..

yela..duduk kat perantauan dengan tidak berbekalkan broadband or whatso ever yang sama
dengannya membuatkan aku amat2 susah nak surf internet..

terpakse buat muka2 kecian muka2 manje gitu pada housemate untuk menumpang sesuap dua broadband diorang..hehehe...


dah dekat seminggu duduk dekat rumah...

rasa malas gilak nak kuar rumah buat masa nih..

tapi untuk membeli topup terpakse la kuar..

lagipun keinginan nak membaca komik dah meluap2..

terpaksa la kuar gk..


bila ingat balik aktiviti2 dirumah sewa lagi bagus dari duduk umah sendiri..

yela..aku duduk sendiri aku basuh baju sendiri,cari makan sendiri,bangun subuh sendiri..

haih..baru 5hari aku macam mlas gila cikalang..

hok2..


kepada kawan2 yang mengenali..
jom kuar jalan2!!



saya rindu die...cewah!


chioww~~

No comments: