Friday, May 21, 2010

menyihatkan badan bersame MEREKA!

Salam...
hi semua org2 di serata dunia..
tanggal 210510 aku dijemput oleh dua bdk yg comey utk pg menyihatkan badan..
sebenarnyer aku memang tgh tak sihat time 2..
demam+selsema+batuk=asma..hehehe..
tapi demi bdk comey berdua nih sanggup kuharungi ape jer..
janji anda hepy..swit kan saya nih?



mOdel c0meY



d0kt0r aimi~



dokt0r clah~


Pose terbaek kali nih!



p palang s: even ape pun jadi saya tetap sayang MEREKA!



chiowww~~

3 comments:

cLah said...

tengs gmah!!.
susah payah anda keluar dlam keadaan terbatok2.
lenkli bgtau awl2 demam tau..
mane leh doctor biar kwn die sngsre gitu..ehe

nota kaki: saya sayang anda juge <33

Dr@imi said...

saya SAYANG anda jgk!!*hugs n Kisses* <3

aZizUd-Din's d@ughtEr!! said...

saya sayang anda juge..