Thursday, August 12, 2010

Terima kasih Allah..

Salam..hi semua...

aku selalu merungut2 sebab rase dunia tak adil dengan aku..aku bising2 dengan kawan aku yang aku rase sume benda nak jadi dengan aku..semacam aku tak bersyukur dengan ape yang ader pada aku..


aku selalu cakap tak pe aku tak kisah sedangkan dalam hati Allah yang tahu..aku selalu tak boleh cakap tidak pada orang sebab bagi aku perkataan 2 semacam menyakitkan hati mereka yang mengharap pada aku..tapi sampai bila??aku mengeluh setiap hari..bak kate mereka mengeluh tak elok..aku paham..tapi mengeluh dalam hati bleh ker??hehehe...


ape pun aku sangat2 beruntung sebab aku ader mereka di smping aku..

  1. keluarga yang sangat ambil berat walaupun bagi mereka yang lain aku dianggap anak yang terkongkong tapi aku tak kisah sebab aku suka cara ibubapa aku melayan dan menjaga aku..
  2. kawan2 yang selalu rapat dengan aku even kadang2 antara kami ader masalah masing2..antara kami ader terasa hati..tapi mereka tetap ader dengan aku..
  3. saudara rapat dengan aku..even kami tak selalu berhubung tapi kami tetap rapat..
ape2 pun setiap benda yang jadi mereka ada dengan aku..terima kasih Allah kurniakan aku mereka2 yang sangat baik..kehidupan aku bukan sesempurna mereka yang kaya,cantik tapi aku tetap bahagia...terima kasih Allah..

done!

No comments: