Monday, September 6, 2010

perihal fesbuk!

dari pagi tadi aku on9..seyes..dari pukul errr...tgk sampai aku tak ingat dah aku on9 dari pukul bape..mak aku cakap macam tak pernah jumpe laptop..memanjang depan screen je..
mak aku nih pun..anak mu pulang bukan selalu..bg can la wahai bonda..

keje aku..bukak blog.tulis blog.bukak utube.tgk kpop..gumbira..lalala..

bukak fesbuk.errr...blurr...=_='


serius aku dh tak tau nak watpe dengan fesbuk..nak main game memang xhingin la..

aku bukan suke game masak memasak bersame kak shila di fesbuk 2..or menjaga pet2 yg cumel kononye bak kate kawan2 aku..hehehe..(cory korg)
ok2..aku akui aku ader join game2 cam2..masuk level tinggi skit daku sudah mulai bosan..ape tak nye..makin lame makin banyak lak dimintaknye..letih mak oii..


aku nih dekat fesbuk memang tak ramai rakyat jelata..yela..org xfemes kan..aku bukan ader wt direct or indirect selling kat fesbuk 2..or aku bukan artis terkenal yg nak ader beribu2 fans 2..


=_='

or aku jgk bkn manusia yg bleh menghamburkan kata2 besh yg dinantikan rakyat jelata..kalau aku bg kata2 pun takdek orang nak pandang pun..aku xreti nak luahkan perasaan kat orang..malu oh..jadinye baik pendam..2 sebab aku xgune sangat kot wall aku 2..hehehe..



nih la comment plg byk pun..T_T

alih2 cam berhabuk bagai la fesbuk aku 2..plg koman pun aku jd stalker terhebat la..bukan besh pun..lame2 bosan jugak..aduh..gi mana ini buk??

done!

No comments: