Monday, December 6, 2010

kegirangan kanak-kanak apabila ingin menonton wayang..sangat girang!

Salam..ye adik2..kite sedang ingin bercerita mengenai anda..suke ke tidak???

cite nih dah lame dah..hari isnin yang lepas..6/12/2010..lame kan cite nih??hahaha

nak dijadikan kisah mulut aku la start gatal2 ajak adik2 aku pergi tengok wayang..

si budak kecik memang tak leh dengar ayat2 nak pergi berfoya2 nih..jadi seminggu before nak pergi tengok wayang tu bapak excited dah aku tengok..

rupe macam nak menang cabutan bertuah..macam dapat sejuta dalam game gores dan menang..hehehe..

jadinye kami pun pergi la menonton cerita Rapunzel di pawagam..nak pergi tengok cerita Ngankung si budak kecik mane dibenarkan masuk..huk2..sedih sangat.


tengok budak kecik kat tengah2 tu..muke cuak first time masuk panggung..hahaha.

lepas tengok cite kartun tu kami pergi la karaoke..gamba2 dalam bilik melalak tu aku malas nak post kan..yela..aku punye kamera bukan kamera diselar pun..isk2..sebak rase..


sepupu dan adik perempuan[caption macam org tua kan?]




budak kecik yang syok tak hengat dapat berjoli sepanjang hari


kami geng 15 line..ada berani ka?


saya gembira bila mereka ada..heee~
[macam nak cirit letak caption camni..pura2 gila..hahaha..]

notakaki : tadi pergi Cameron Highlands!yay!

done!

No comments: