Thursday, December 23, 2010

kenapa korang semua ada kaler merah??!!

kenapa korang semua kaler merah!!!!!!!aku pergi merata2 sure nampak kaler merah dekat korang!!!!!
eeeeeee...geramnye!!![sambil buat aksi comel yang geram]
panggggg!!!

Salam..hai semua..takpe2 aku dah tolong lempangkan budak yang menjerit tu..
hehehehe...tak lawak kan?memang la..ader aku cakap lawak?tak kan??huh![emosi sebab lawak tak jadi]

ok2..sejak kebelakangan nih aku rajin sikit tengok sekeliling time dalam kereta or pergi jalan2 keluar dari rumah aku..tapi selama aku hidup 21tahun nih baru aku perasan kebanyakan restoran fast food punye logo sure ade kaler merah..

aku ingat mata aku rabun[memang rabun pun]..so hari2 berikutnya aku keluar aku pakai spek..memang betol la..semua ader kaler merah..

pelik ker??entah..tapi bagi aku macam pelik..bile dipikirkan balik aku rase merah tu satu daya tarikan kot..yela..try letak kaler kelabu taik anjing memang tak tertarik langsung la kite2 nih nak pergi singgah makan or tengok logo fast food tu kan..

korang perasan tak ape yang aku baru perasan nih??kalau tak perasan meh aku tunjuk logo2 tu eh..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


eh!!!sorry2..BATA nih jenama kasut..hehehe..ok2..yang dibawah nih betol2 logo fast food..=p





-_-'





PIZZA HUT





BURGER KING


MCDONALD
SECRET RECIPE





DOMINO'S PIZZA






KFC




hah!nampak tak??semua ade merah kan??kenape ye???

notakaki : maybe merah tu tanda berhenti di restoran diorang..=p

done!

2 comments:

KizZ said...

Hehe!Pizza paling besh tapi dah tak besh da skang coz dia dah tak letak sup agi dah..

Jom sini,
Misteri Tikus Bergerak

nanie aziz said...

aku bru blaja sumthing dr kaunselor aku, warna merah mmpu merangsang org. xkisah lah dlm aspek pe. dats y pihak mnagement dlm kdai2 fast food yg bijakpndai yg dah blaja psl emosi org ni mengambil lgkh mewujudkan warna merah dlm logo diorg, which is xlain xbukan merngsang planggn diorg dgn bygn rse sdpnye mknn mereka.

itu saja :)