Monday, June 6, 2011

aku baru tau adinda evans tu siape[gile lambat]

Salam..

hari tu terbaca la paper cakap juliana evans tak dek kena mengena dengan adinda evans..aku cakap dalam hati "ape tak gunenye juliana evans nih adik beradik sendirik pun cakap macam tu.."sah mangkuk hayunla aku nih..kisah bapak lame dah pasal si evans tu..


rupenye memangla tak dek kaitan..kesian juliana evans tu..muke dahla cumel macam baby doll..=p


aku curik dekat google image..cute kan dia?

tapi si adinda evans nih pun comel jugak..muke budak2 kan..td aku baru je bukak blog die..BABY GIRL dengan tanda love cumel kat sebelah..

lepas tu aku tekan keyword adinda evans kat google..perghhh..berderet2 orang post pasal dia..glamer gila minah nih..tapi bila tengok sekali semua orang macam marah2 dia gitu..

ala..biasa la budak2..time2 baru nak merasa nikmat dunia,time baru pandai guna laptop..ape da hal..biarla kat die..maybe sekarang nih dia tak rasa apa yang dia buat tu tak betol sebenarnya...maybe hormon perempuan dia tak banyak keluar tu sebab perasaan malu tu lambat sangat nak muncul..

14tahun kot umur dia..kalau ikut umur aku time nih pakai tudung pun senget2 lagi..baju selekeh nak mampus..patut tak da sapa pandang aku time tu..memang tak la kan..hahahaha..tapi memang muda budak ni..berwawasan betol dia nak mempopularkan diri dia..hehehe

budak tu siap suruh tak payah nasihat dia lagi..yela pun,dah kita nih bukan mak ayah dia..dia dengar cakap mak ayah dia je kot..jadinye kita doa jela die ok2 nanti ye..sebab kalau kita sendiri tak kuat iman kita just mampu tegur dalam hati je and doakan yang terbaik untuk dia..

p/s: aku cakap serius sopan nak mampus..takot kot kena sumpah..=p


daa~~

1 comment:

Eddy Ahmad said...

same2 la doakn die tuk berubah.