Wednesday, June 8, 2011

Kungfu Panda 2 besh gila!

Salam..

hari nih aku keluar lepak dengan sepupu aku and adik2 lelaki aku..konon2 macam cool kan keluar lepak..tapi perasaan aku macam bawak anak2 pergi berjalan2..serius rasa diri dah tua..

and..and...and...kami pergi tengok wayang...jeng2...KUNGFU PANDA 2 lagi tau..jangan main2..tapi memang bapak ramai la..berduyun2 orang nak tengok wayang pulak hari ini..

ulasan aku untuk movie ini memang besh la..rugi tak tengok..tak kisah la korang nak tengok macam mana pun janji tengok la..syok gila..tapi tengok dulu la KUNGFU PANDA 1 sebab takot nanti tak paham plak..tapi aku sendiri dah lupa macam mana kisah si Po nih dulu2 and actually paham je untuk kisah si Po kali nih..jadi no hal la..tiada alasan untuk tidak menonton movie ini..

movie kali nih lebih kepada si Po ingat balik zaman2 die kecil and die try nak tau balik sapa family dia and siapa dia sebenarnya...yela,terang lagi bersuluh ayah dia si penjual mi tu bukan ayah dia sebenar..angsa kot..bukan panda..

so dalam dia nak tau siapa mak ayah dia, dia kena hapuskan SHEN si merak yang konon hebat..
and plus2...si Po sangat2 cumel sewaktu kecil...actually waktu besar gedabak tu pun cumel jugak..hik2..kesimpulan saya sangat suka si Po sebab dia sayang sangat dekat kawan2 dia and ayah dia and sifu cumel tapi garang...hehehe

p/s : tengok tau kawan2..!^_^

Po yang suka makan lobak dan cumel sangat!

daa~~

No comments: