Thursday, December 3, 2009

nur kasih dan sp0ntan~

Salam satu Malaysia..aku tetap poyo seperti biasa..
eh..macam boleh buat pantun kan??sedap2..hahhaa...

ape cerita aku nk tulih pun tak tau..tapi disebabkan cerita NUR KASIH baru jer habis so aku nak cerita perbezaan nur kasih dengan cerita SPONTAN..
korang tau tak pasal cerita SPONTAN 2?
pasal NUR KASIH 2 aku xpayah nak ulas la..kalau aku tanya mak2 orang 4 sure aku kalah..hahaha..sebab mak aku sendirik peminat tersohor cerita 2..
tp SPONTAN???hurm..xramai kot yang tau..tp cerita 2 tersangat la besh..
actually SPONTAN nih satu show yang mane xsalah aku afdlin n the gang akan lakukan ape sja mainan or show yg disuruh..
tp serius speaking show 2 memang the best bg aku..

perbezaan antara NUR KASIH N SPONTAN???hurm..memang amat2 la banyak..
aku nk senaraikan pun..errr..banyak la sangat..hahaha


MyEm0.Com1st kite tengok jela imej nih..imej nur kasih dah leh buat orang sedih dah..meleleh2 dah..tp untuk spontan..aku tengok din beramboi punye senyuman dah terkekek2 dh..hahahah...
MyEm0.Comnur kasih boleh buat orang kena sakit jantung,darah tinggi,kencing manis dan bermacam2 jenis penyakit akan timbul sewaktu menontonnya namun begitu show spontan akan membuat anda sihat,awet muda,jerawat xtimbul,kulit tegang n xpyh cocok vitamin C sewaktu menonton nya..besh kn??
MyEm0.Combanyak pengajaran dan ikhtibar yang boleh diambil dari cerita nur kasih sebab cerita nur kasih 2 sgt2 la bgus untuk tontonan suami isteri,adik beradik,anak beranak,kawan2..tp bila menonton show spontan seakan membuang tenaga n masa sebab kita hanya duduk n ketawa after the end of the show xdek ape yang bleh di ambil ikhtibar...sory..aku amik contoh diri aku sendik..hehehe..
MyEm0.Compelakon dalam nur kasih semuanya cantik n tampan sampai boleh termimpi2 nak suami macam adam n isteri macam nur amina..tp siape yang nak mimpikan pelakon spontan???aku nak!!!hehehe..
MyEm0.Comjalan cerita show spontan 2 terang2 kite dah tau ape akhirnya sebab memang dah dapat agak show 2 buat orang gelak n gelak smpai terbahak2 tp cerita nur kasih nih kite kena perah otak yang kering kontang nih nak pikir ape cerita untuk minggu depan..ntah pape kn???2 pun aku amik contoh diri aku gk..hehehe...
MyEm0.Comtapi kedua2 cerita boleh menyatukan satu family,kwan2,sedara mara,member2 kedai kopi,makcik2 untuk menonton cerita nur kasih n spontan...yang paling besh bab nak ngumpat..berjam2 dok lepak jer..hehehe..
kedua-dua cerita nih memang aku gile2 minat la..so xkisah kan aku bg pendapat...
up 2 korang la nak kate cerita mane lagi besh sebab bagi aku dua2 ader istimewanyer sendirik..eventhough nur kasih 4 sure lagi popular...
congratulation to tv3 sebab cerita nur kasih 2 tersangat la besh..
congratulation to astro warna jugak sebab tayangkan rancangan spontan yg sgt2 spontan..hehehe..memang sempoi...
let go off the past for it has teach us to let go…


chioww~~

No comments: