Monday, December 28, 2009

sesuatu yang perlu diperkatakan...

Salam..hi!
alert:entry kali nih memang panjang!!


kehadapan ko yang sangat2 aku sayangi..

sebenarnye ader sesuatu yang aku teringin nak bgtau ko sepanjang perkenalan kite..

firstly,aku nak bgtau aku syg sgt2 dekat ko..sampai ke hujung nafas aku ko antara orang yang aku paling syg..


dulu kite bukan kwan baek..kte bersembang pun bukan hal2 yang penting..selalunye bile ader ko dan aku mesti ader kawan2 kite yang lain..

bile aku hilang kite langsung tak pernah contact..sebab ape??sebab aku tak pernah anggap ko sebagai kwn baik aku..dan aku rase ko pun anggap aku macam tu jugak kan???


lepas tu aku muncul balik..aku dapat tau ko same tempat blaja dgn aku..aku tak tahu nak ckp ape sebab tak terlintas perasaan ape2 pun time dapat berita 2..tapi dalam hati aku bersyukur sebab aku satu tempat blaja dgn org yg aku knl..at least tak payah susah2 nak cari kawan baru..

aku jadi rapat dengan ko..rapat sgt2..semua org jangka aku ngan ko mmg rapat..tapi diorg tak tahu yg kite juz kawan biase jer kn??
tapi kali nih segala rahsia kite kongsi same2..

pasal ko aku tau..pasal aku ko tau..kite harungi semua benda same2..sebab ko pnh ckp dgn aku..

"weh..kalo ko ader pape mslh ko juz btau aku..sebab ko juz ader aku dan aku juz ader ko jer kat sini..ape2 pun jadi ko bgtau aku k!"
aku terharu sgt2 sebab ader kwn baik mcm ko..dan aku syg sgt2 dekat ko semenjak itu..ape saje yg ko nak aku try ikut dan dapatkn..ape saje..sebab ko kwn baik aku..


tapi org lain pikir lain tentang kite..diorg cakap ko buli aku..ko pijak kepala aku..dan aku pulak juz ikut jer ape yang ko cakap...btol ker ape yang diorang pikir same dgn ape yg jd pada aku???ader satu mase aku terbace msg dalam hp ko..kawan ko tny ko dengan sape..dan ko jawab macam nih.."aku dengan sofia lagi..bosanla.."
hati aku time 2 Allah jer yang tahu sakitnyer..


sejak dari kejadian aku bace msg ko aku jadi takut nak dekat dengan ko..aku takut ko bosan dengan aku lagi.. makin lame perangai kite jadi lain..kite dah mcm bukan kwn baik..kadang2 aku lg senang ko tak de dgn aku..aku lg selesa ko hilang depan mata aku..aku jhtkn??

ko pun pernah tanya aku knp kite tak macam dulu..lepak same2..sembang same2..
sorry sangat2 sebab jwpan untuk soalan itu aku tak tahu..

ko mula beralih arah..ko cari kwan lain..ko cari org yg sejiwa dgn ko..ko ckp life org 2 same dgn ko..ader nasib yg same..aku terase sgt2 bile kadang2 aku nampak korang berdua tgh sembang bisik2 dan bile aku datang korg jadi senyap..aku terima..

ko selalu pergi dekat org 2 sebab ko rase die jer boleh dgr masalah ko..ko sanggup habiskan mase ko dgn org 2 berjam2..dari sembang dgn aku..aku terima..

bile dgn orang 2 cara percakapan ko lain sgt2..ko macam ader spilt personality..ko lembut sgt dengan die..bile aku tanya knp, ko jwb sbb die lembut..aku ganas..aku terima..


ko cakap aku ader ramai sgt kwn baik..tak macam ko kwan pun berape jer..

tp ko tau tak yang aku langsung tak dek kwn utk sembang berdua2..kongsi masalah..kongsi rahsia..sebab ape??sebab aku hanya ader ko kat sini..dan bile ko lari dari aku..aku ZERO kwn baik kat sini..

tapi ko tetap cari aku kalau masalah ko 2 tak boleh nak cerita pada org 2..

ko cari jugak aku bile ko tgh sedih..aku gembira sgt bile ko cari aku balik..
sebab dalam hati aku..aku syg ko sgt2..

ko seorang yang baik..baik sgt..ko org yg tlg aku..ko tau masalah aku..ko hormat aku..ko selalu nasihatkan aku..ko bimbing aku bile aku pergi jauh..ko selalu cakap sesuatu yang menyakiti aku tapi sebenarnye ko tak dek niat nak cakap macam tu..


sure ko tak tahu yang sebenarnye aku kecik hati dgn ko..aku terase dgn ko..tp aku tak pandai nak cakap yang aku terase dgn ko..sebab aku takut hilang ko lagi..

ko kawan yang baik bagi aku..
biar orang lain cakap ape tentang ko..aku tau ko macam mane..
biar orang lain jadi kawan baik ko..aku tetap syg ko.sebab ko bkn hak aku..
biar ko dah lupakan aku..ko tetap dalam hati aku..
sebab ko orang yang selalu bagi semangat pada aku..

aku mintak maaf kalau ape yang aku perkatakan buat ko terase sgt2..

aku syg ko sgt2..
aku juz nak ko anggap aku kawan baik ko sampai bile2..

p palang s:haih..sangat la sedih cerita nih bagi aku..

p palang s lagi:kesahihan tak dikenal pasti..




chiow~~

No comments: