Thursday, December 3, 2009

pelancaran umurku ke 20

Salam...

cerita nih dah lame pun..yela buat pengetahuan sesiapa yang xtahu besday aku terjatuh pada tarikh 18 november..alert skit utk tahun depan...hahahha..
pe masalah minah senget nih pun xtau la tp yang pasti aku nak cerita skit la pengajaran pada tarikh tersebut untuk tahun 2009..

nak kate dh tua..yela..dah masuk angka 2 pun kat depan umur aku..bak kata asilah aku dh jadi wanita..tp bg aku remaja dewasa..hahahha..bajet muka baby face agy nih..
so pada jam 0000 aku dengan berdebar2 tggu sape org 1st yang akan wish aku..


so org pertama mmgla rakuna aku 2..hehehe..
siap nynyi bersma2 housemate die..
sory dear xsmpt nk rkam but neway thnx sgt2..
tp cerita xsedap yg aku dgr rakuna aku bersma2 kembarnya aimi n pkcik aku sorg 2 bleh rncang xnak wish aku..ceh!tarak baek oh..tp rakuna aku mmg baek r..die wish gk..
kembarnya aimi wish gk tp pd mlmnyer..kata die nk jd org last..sory aimi kali nih rmai gle nk jd org last..xphm tol..
pkcik lg dasyat..buat2 mcm xbersalah..wish n ngaku mmg nk wish lmbat..saat2 aku merajuk die leh buat xtau..hampeh tol pkcik nih...tp thnx gak kat pakcik..
untuk pelancaran besday aku,da besh kazen in da world bawak aku pegi tengok wayang cerita 2012..besh gk la cerita 2..tp cam xlogik skit ending cerita 2..tp ok jer sbb orang blanjekan..hehehe..lepas tgk 2 pegi makan mcd..hui..gile rindu aku dengan masakan makcik mcd 2..mengancam kot burger die..2 pun org blanje gk..mmg da besh kazen la..thnx2..

{nur hanani bt. abdul aziz}

untuk rakan2 yang laen..eza,rathi cyg,nad,akmal,azni,mira,syafiq..thnx sgt2 sbb ingt jugak besday aku..even ape jua rintangan korg tetap wish..thnx gile2..^_^

buat sape2 yang xwish jgn risau la..aku bukan pemarah tapi aku akan datang menjenguk korg ala2 drakula mengutip darah..hahaha..mengutip??ape jenis bahasa aku nih...
aku memang jenis suka kecoh2 pasal besday aku..tp time besday org aku plg diam n pensenyap terkemuka..jahat2..hahahhaha...

ape yang aku harapkan utk umur 20 nih banyak sebenarnye..tp azam dulu2 pun xpernah2 berjalan..macam siput babi merangkak di padang pasir..hui..dasyat2!!

~~Azam pekaSaM ku~~
MyEm0.Comnak jadi lebih matang dan matang lg..walaupun xpernah2 matang aku nih..sikit2 nak nangis..bile nangis xreti senyap lak 2..comey kan aku??
MyEm0.Comnak jadi muslimah yang penyabar+taat pada Allah+terima semua dugaan Allah..(aku mntak korang doakn aku untuk azam nih sebab aku dah ala2 hanyut sekarang nih..btol xtipu)
MyEm0.Comtry jadi anak yang terbaik seantero generasi aku..hehehe..nih macam ala2 nak dekat jer..
MyEm0.Comjadi budak rajin n rajin lagi untuk belajar..masalah gak nih sebab aku memang kurang la sangat2 rajin sejak umur 2 tahun lagi..knp 2tahun???hahaha..

haih..banyak lagi sebenarnye tp tak terucap n tertulis oleh tgn aku nih sebabnye aku dah letih pikirkan pasal azam2 aku..xmasuk lagi azam tahun baru,azam anak pak baharom..memang xterungkap oleh kata2..

ape yang aku harapkan jadi pada tarikh nih xjadi pun tp aku tetap hepy sesangat sebab aku dapat lahir pada tahun 1989..budak2 tahun nih sempoi2 n besh..aku suka..hik2..

juz untuk umur kali nih aku harap diri aku lebih baik dari dulu..lebih cemerlang dari semua segi..aku bukan jenis suka berlawan2 cemerlang dengan org..cukup umi ayah aku nampak pun dah ok bagi aku..kang berlwan2 ngn org mau membunuh plak..hehehe...

tak perlu mengingati besday seseorang kalau tak mampu sebab otak kita xbesar pun untuk ingat besday kawan2 kite yang ramai la sangat2..cukupla doakan kawan2 kita sentiasa berada pada landasan yang betol...wokeh!GAMBATE!

Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagaipewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.

chioW!!!

No comments: