Wednesday, July 28, 2010

mak cakap jangan susahkan orang..tapi saya dah tersusahkan mereka..haih!!

Salam..hi semua..
sebelom ape2 saya nak cakap sesuatu..
memang saya sangat2 sedih sebab sikalang saya sudah susah mau on9..

terpakse buat muke cumel dekat rakan saya utk meminjam ber0kban..

bkn taknak beli tapi biarla bersusah2 begini..kadang2 berguna jugakla buat mke cumel..lalalala..


last week aku kena fever yg takla dasyat sangat..sampai kena cerita kat sume..

tapi sebab pengorbanan mereka2 ini membuatkan saya nak acknowlegde mereka..wah!aku wat ayat omputih weh!..


mak saya dah pesan selagi mampu jangan susahkan orang.jadi saya sangat2 tak akan susahkan sesiapa..saya makan ubat yg mak saya bekalkan dari umah..tapi satu malam 2 mereka2 ini sangat isaukan saya..jadi mereka membuat sesuatu yg amat terharu iaitu mengorbankan mase dan tenaga utk bwk saya ke hospital..


sekarang saya dah sihat..belom sepenuhnya tapi sangat sihat la..

kepada mereka2..sya and mariah yg byk tuamkan kepala,kema yg byk tny khabar dan tlg belikkn brang2,faiz n aiman yg tlg bwk pg hospital di tgh mlm..maceh anda semua..saya tau saya telah susahkan anda tapi saya jugak tahu Allah jer mampu nak balas semua nih..

nanti saya doakan anda sihat ye..lalala..



inilah mereka2..^_^

notakaki:saya takdek pic mereka2 yg bergelar lelaki..jadi tak dapat nak pamerkan mereka..lalala..
notakaki 2:tak paham kenapa kali nih skema sangat..

done!

1 comment:

Laila said...

tulah namenye sebenar benar sahbt.be with us no matter what..
:-)