Thursday, July 1, 2010

sampai dah mase nak kena kemas2 balik..haih!

Salam...time2 macam nih sure2 ramai gile kemas2 barang..
sebab kena halau dah dari rumah sendiri..sedih kan?huk2.T_T

takpe2 beta ada utk mengubat kesedihan..cewah!..melebih sudah..


aku dah siap packing barang padahal ikut teori nyer aku balik sabtu nih..

memang termaktub rajin dah utk aku nih..yela apekejadah nye siap punye awl.

kalo bleh siap subuh sabtu 2 pun sempat lagi..*tp 4 sure semput gile babeng la n kena tahan telinga*..=p



nampak je elok berkemas tp dalam aku je yg tau..hee~

bilamana balik semula ke menara gadingku ini sure la barang2 bertambah..
kali nih bertambah la satu bakul..bukan ape sejak duduk di perantauan nih n menjalani kehidupan berdikari ya amat aku memerlukan peralatan yg tak patut aku bawak jika duduk di asrama or hostel or kolej or ape je korg pggl..



mak aku ckp nih bekalan utk mase depan..

haih..dah nak masuk blaja balik..mudah-mudahan semester kali nih aku berubah skit n meningkat skit..bukan tak bersyukur tapi menjadi yang lebih baik tu kan lebih bagus..
kepada mereka yg nak masuk ke alam ijazah or diploma or asasi or master or phd or ape lg aku xsebut nih,kita same2 usaha ye..biar la negara kita nih byk skit budak2 yg terpelajar..abg2 rempit n kakak2 rempit nk blaja pun xdek slhnye..hee~


notakaki:konon2 hepy nk balik tp sedih sbnrnyer...nk cuti lg!!!!=(


done!

No comments: