Saturday, July 31, 2010

sukanya dapat buat perot mereka ceria..

Salam...hi semua..
semalam aku dengan housemate aku konon2 nak masak spaghetti yg ala2 barat..
yela..selalu mak aku buat spaghetti melayu+kampung punya..hehehe..
jadi aku dapatla merasa yg barat punye..
nih semua gara2 makcik kat kampus kami yang jual spaghetti..*tapi kami tak beli sebab rase tak berbaloi*..

kempunan punye pasal kami sanggup meredah hujan lebat utk pg beli bahan2 dekat
C-MART..pasaraya yg ala2 tesco kat ARAU...hebat tau arau cikalang..aku pegi dengan housemate aku yg akan jadi ketua chef...lalala..



sebelah saya itu si pembuat spaghetti..

lepas kami masak2..semua nya sedap sangat2..jadi kami bercadang nak bagi dekat kawan2 kami..tapi hajat 2 tak sampai pada semua..jadinye kami bagi pada mereka yang dekat dengan kami..*sbnrnye semua dekat tapi c0ry ya..kami..kami...huk2..*



sedap kan2???

aku gembira sebab mereka suka bila dapat makan..itu namenye berkat pada umah aku..
walaupun malam 2 banyak benda yang tak hepy jadi dan hati aku banyak terguris pada hal yang tak sepatutnya tapi bila lihat mereka makan dengan hepynye aku jadi sangat2 tenang..

notakaki:tips nak bagi orang senang dan hepy dengan makanan yang kita masak tak susah..selawat dekat makanan yang kite nak hidangkan tu..sure tetamu kite senang hati memuji masakan kite..^_^

done!

1 comment:

bARdbOO said...

ala..teringinny rasa nk mkn..dh lama x wat.. =)