Sunday, November 14, 2010

bayangkan kalau....

Salam..tibe2 tangan menggeletar gile siot..serius takot..berdebar..jantung cam nak luruh gile nih..sebab??

td tertengok satu video yang macam tuutttt sikit..aku betol2 tertengok eh xtipu..hehehe..nampk beno tipu nye pun..nak ku describe kan takot gak orang kate aku tengok video xbape nak elok..tapi yang tak besh nyer budak2 melayu dalam video 2 yang tak layak kot mengaku Islam..ceh!aku pandai2 je cakap camtu kan..=p


melakukan sesuatu yang macam orang barat lakukan..hurm...bergenang air mate aku tadi..sedih sangat macam tengok cite korea plak..atas sebab awek die pilih klcc tak pilih pakwe die jadi terpakse la melakukan sesuatu yang tak elok di tepi jalan yang penuh dengan kete lalu lalang..yang si awek dah nangis beria2 macam mati laki aku tengok..memula cam lawak gile tengok pompuan tu..terkekek2 aku gelak kan die..tibe2 pakwe die buat sesuatu yang tak senonoh langsung atas sebab nak pujuk awek die balik...dusshhhh!bergegar mate aku tengok..


tukang rakam???gelak2 dan mencarut..takdek rase nak stop kn kawan pun..


bayangkan kalau tibe2 mak ayah awek tu lalu kat jalan raya tu..ape diorang nak react kan?bayangkan kalau adik2 pakwe tu tengah2 makan aiskrim nampak abang die tengah buat sesuatu yang sangat tak senonoh...bayangkan kalau Allah tibe2 tarik nyawa diorang time 2..sentap gak jiwa aku pikir camtu tadi..


aku tak layak cakap benda2 camni..yela..iman tak cukup..ilmu xpenuh2 kat dada..deria aku sering kali jugak buat dosa2 yang tak sepatutnya..tapi satu je aku ingat..kat mane2 Allah mesti nampak kite..Allah mesti sedih sebab diorang yang dalam video tu langsung tak ingatkan Allah kan?sedih sangat..


bayangkan kalau diorang yang dalam video tu dah kawin..mesti sah kan ape yang diorang buat tu..tapi selalunye orang dah kawin pun pandai jaga batasan depan khalayak ramai..hurm...T_T


done!

1 comment:

cLah said...

gmah..kwn kt pon de tgk video tuh.
kt x tgk.xjmpe pon..tehee..
tp tulah.kt dgr pon mmg truk gle ah.
tuh kat depan org ramai.
blakang orang ramai?bagaimanakah?
tepuk dada tnyelah mereke...ish3

mari kt doakan bersame2 agr Allah bg ptnjuk dan hidayah kepada mereka semua.amin..