Thursday, November 18, 2010

edisi raya haji 1...yeah~

Salam...ok2..selamat hari raya haji semua..
selamat tinggal jugak pada lembu2 dan kambing2 dan errr... ape saje haiwan yang dapat number turn tahun nih utk disembelih...sabar ye korang..korang dapat pahala besar sebab berkorban demi Islam...


bile raya aku start seronok sebab sure2 banyak gile makanan mak aku masak..

pehtu kalau pg umah sedare sure2 lagi hebat makanan diorang..wah memang heaven la..

aktiviti hari raya raji 17-11-2010

solat raya dekat masjid.....[xtau name masjid tu..sengal!sah2 tak pernah pegi masjid seumur idup..]


pegi makan dekat umah sedare..makan bapak banyak xhengat..seyes sedap..


balik umah..dan makan lagi mak gue masak..double sedap..


pegi taiping..umah sedara..i drive u...waaaa!hang jangan pandang aku semacam..suka ati aku la nak bangga..ingat senang bapak aku nak bagi lesen bawak keta..


sampai taiping..aku makan lagi..perghhh!!!sedap lagi doh..tapi time nih perut macam buat tanda2 protes..bengang aku..


lepas maghrib balik ipoh..tapi pegi umah sedara lagi..lagi sekali aku makan..cucur badak buat jual memang best!


balik umah!!!dah relax2 tengok periuk nasi cam sedih sangat kat nasi2 tu..lalu ku panas kan..dan makan lagi!


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
=_='

notakaki: aku xdek aktiviti besh2 macam orang lain..sebab aku xdek la..jangan tanya banyak..huk2..sedih..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA SEMUA!

done!

No comments: