Friday, November 19, 2010

edisi raya haji 2..hurm..

Salam..erm..ari nih mood aku ok cmpur ko skit...hahaha...bajet sengal je..

first..thnx pd sume yg wish kat aku besday..thnx sgt2..sebenarnye aku mmg tak kisah pun kalau tak dek orang nak wish..sebab kalau korang wish aku akan mintak adiah..pehtu korang sure2 kluarkan ayat2 menyentap jiwa aku..dah syahdu..hehehe..


mood ok aku dtg sebab tadi sedare2 belah ayah aku datang...ktorang makan2 daging yang dah dimasak..sedap doh..seyes sedap..makan dan makan sampai sume tersandar..amik port masing2 pehtu mule suare tak ingat dunia bapak kuat...


mood aku ko..hurm..toksah cite la..malas...poyo je imah..hahaha..


stat tahun nih aku nak kumpul duit sendiri utk beli adiah besday sendiri supaya tak sentap dengan manusia2 sekeliling..hahaha..stat tahun depan aku akan jadi orang first yang wish diri aku..tanpa harapkan sape2 wish dekat aku..dan stat tahun depan aku akan sambut besday aku sendiri tanpa harapkan sape2 yang prepare untuk aku..fine2..aku akan beli kek sendiri..belon sendiri..aku sambut sendiri..orang lain takdek mase nak prepare sume utk ko!sengal!



notakaki:aku beremosi...

done!

No comments: