Wednesday, November 24, 2010

si budak comey..saya rindu awak!

Salam..gambar yang aku nak tonjolkan adalah gambar2 seksi yang sangat dasyat sampai aku jatuh terduduk bile aku tengok..hahahaha..

TIPU!

aku nak tunjuk gambar budak comey..name beliau Asyraf[aku lupe name penuh]..tapi kami kadang2 panggil die asyraf kopiyau..jangan tanya..jangan tanya!

aku rindu kat die tu sebab rase nak letak je gambar die dekat sini..hehehe..

KOLEKSI GAMBAR2 COMEL ASYRAF[konon banyak sgt koleksi.=p]



bukan si baju merah tau..tapi sebelah die tu..baju merah..lain kali long letak pic kamu byk2 k..



aku dengan si comey..bukan budak tudung pink tu tau..aku tau korang soksek2 knp muke die cam tak suke aku kan??taknak JAWAB!



seksi kan diorang...hahaha



weh!ader pompuan cun kat situ..serang!hahaha..tak ok..die budiman budaknye..pandang pompuan pun tak..=p



aku paling suke gambar nih!!


ASYRAF..RINDU AWAK!

done!

No comments: