Sunday, November 28, 2010

Strawberry Moment~

Salam..

semalam 27/11/2010 aku keluar dengan kawan baik aku Nor Asilah..besh tapi kami tak cukup ahli..sorang lagi kawan baik aku tak free time tu..tuntutan ilmu lebih penting..hehehe...[tak pe aimi..belajar rajin2 nnt kite jadikan kamu doktor panel kite..bergabung skali dengan asilah k..lalala]


mule2 kami pergi cari hadiah utk aku..asilah kate aimi soh pilih sendirk..yela dah besar tak kan tak reti2 nak pilih.tapi memang tak reti..jenuh aku pikir nak adiah ape..lalalla..aku reti mintak je pilih tak reti langsung..heee~


last2 aku pun pilihla jam tangan sebab aku tak dek jam time tu..T_T

lagi satu aku suka pilih adiah yang dekat dengan aku..tambah2 bile kawan baik aku berdua nih yang belikan lagi la aku nak yang lagi dekat dgn aku..[sebab kami jarang dapat jumpe..=( ]





lepas dah abih berfoya-foya,kami pergi ke Strawberry Moment [klik kalau nak tahu]..
cantik sangat cafe tu..konsep die bertemakan strawberry..menu utama die semua dessert so baik korang melantak dulu dekat rumah before pergi cafe nih..hehehe..so kami pun order la..

Ice blended strawberry white coffee


[sedap sangat..even tak nampak langsung strawberry die tapi still ade rase strawberry..]

oreo delight


[kalau tak salah tu la name aiskrim nih..pergghh!memang terbaik la..sedap gile..]

strawberry
strudel


[nih kira macam menu utama la jugak..sedap..rase masam2 n manis..]



nyum2..jom makan!!


every moment is strawberry moment..lalala..



time nak balik[mak aku dah call banyak kali sebab dah senja..=p]



frenship forever

thnx to clah sebab spend your time dengan kite..thnx to aimi spend your money utk beli adiah tu..hehehe...
err..thnx jugak safwan[even die tak tengok pun blog nih] sebab share jugak beli adiah nih]

notakaki : bile bersama sahabat baik adalah moment yang sgt besh!

done!

3 comments:

fara said...

wah! nmpk sgt cedap!
katne strawberi moments ni ek?
nak pegi jugakkk!!!

myra said...

walking here..wah!!cdapnye...hehe;)

cLah said...

jom kuar ag.pasni kt carik tmpt mkn br lagi.hehe