Friday, November 12, 2010

i berjiwa pink...awwww!

sebelum menjerit terlebih dahulu i nak mengucapkan SALAM kepada semua..
err...dah leh jerit kan2???


aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!![jerit sekuat hati]

alamak budak nih poyo lak nak jerit2..macam dengar sangat kat sini..hehehe..

biaq pi kat aku la..hang sibuk ja!


sob2..kenyataan yang ingin ku katakan sangat2 mengejutkan aku sendiri..
serius tak sangka jadi macam nih..i ingat i boleh hadapi semua nih..namun hampeh!

nak dijadikan kisah hari nih tanggal 12/11/2010 satu hari aku mengubah blog aku..xla ubah mane pun tapi setakat sedap mata memandang okla kan...

sedang2 cari background untuk blog aku tibe2 aku nampak satu benda yang cantik sangat2..setan pun ape lagi hasut la aku untuk ambil benda 2..kuang asam boi tol!

ade ke patut setan hasut i suruh amik background kaler PINK..double kuang asam boi la jawabnye..=p


sian anda kan..pelik benar post budak senget nih..bukan nak bongkak tapi dari dulu aku bukan suke pink..malah benci lagi..tapi kebanyakan barang aku memang ader kaler pink..konon2 tak nak jadi macam gigirl sangat la...konon2 tak nak jiwa pink sangat padahal kena tengking sikit dah nangis..


jadi hari nih i ngaku la ader sikit dalam jiwa i yang minat pink..sikit je k..memang tak banyak..btol tak tipu..^_^


i minat ungu lagi=p

done!


No comments: