Thursday, June 17, 2010

air bandung yang shodap..lalala..

Salam..
baru jer balik dari minum air bandung yg shodap sgt2...

aaww!memang shodap gile..

pujaan ramai..erk!aku xpasti sebenarnye pujaan ramai ke x..hee~~


aku nih memang gile minat air bandung..tapi nak jadikan cite aku minat air bandung satu kedai nih je..sebabnye makcik 2 buat ice blended bandung..wah!aku bg name baru 2..

shodap weh..seyes..




dah2..lap la air liur 2..^_^


nak lagi besh makan dengan kueytiow kari..perghhh!memang xhengat la..
maafla aku mampu tunjuk kuah kari jer..isi aku dah telan siap2..
sebab orang tua cakap rezeki jangan ditolak...wee~~


lalala~

notakaki:rase bandung 2 ader lagi kat tekak aku..walaupun terpakse menahan batuk amat2 jeles dengan diri aku yang sihat nih..adohai!

done!

2 comments:

kata hati bukan kata mulut said...

haha. kawan aku kalau suruh dia belikan air sirap bandung, mesti dia tak nak
dia tak pandai nak sebut bandung dgn betul.. :)

aZizUd-Din's d@ughtEr!! said...

hehehe..sian kawan kau kn..