Sunday, June 20, 2010

xtvt 16june2010

Salam..hi semua..
ok2..aku malas nak mukadimah panjang2..

hari ahad yg bertarikh errr...16june2010 kn?

hari nih kan hari bapa imah..ucap sikit!!xmau ah!..


bukan derhaka yg ptt bg kat aku..hee~~

ini disebabkan bapa aku keje hari nih..so tak sempat nak wish lagi..

ala..hp canggih call ah!..xmau jugak!..

wish la kat mukabuku mcam orang lain buat..hee~

aku dan adik beradik aku yang bakal menjadi peneraju negara nih akan wish depan mata bapak kitorang atas sebab2..


MyEm0.Combapak kitorang tak kan bg resp0n pun kalo bg msg..=p


MyEm0.Com bapak kitorang tak dek mukabuku..=p


time keluar dengan mak aku..adik aku suruh beli adiah bapak aku..yela 2 je cara kitorang nak sambut hari bapa pun..bajet tak cukup..hee~~kitorang singgah la satu kedai nih..cari2 adiah jumpe la sesuatu..nih la aktiviti yg ktorg lakukan..

buat benda gantung2 yang cumel!!




MyEm0.Com




MyEm0.Com


MyEm0.Com


MyEm0.Com

taraaa!!!cumel kan benda gantung2 nih..ok2..bg aku die cumel sbb aku suke..korg xsuke takpe..beta tak kisah!
lalala..nih la aktiviti aku ngan adik pmpuan aku..konon nak hias bilik..tapi bilik dah sedia maklum memang tak kan berhias..hahahahha....

notakaki:adiah utk bpak aku dah beli!lalala..

done!

2 comments:

pelangi chenta said...

cantik benda tue digantung kat depan pintu
lagi2 bentuk luv

azimah azizud-din said...

cantik2..tp pintu bilik dah ade langsir...wawawa...T_T