Tuesday, June 22, 2010

aku tua sangat ker nak dipanggil kakak?

Salam..hari yg hebat dan aku bersyukur sebab dapat hidup lagi..
aduhai..perit tol kalo dengar orang panggil aku akak..

bukan tak sedar diri dah tua..tapi kejadian2 panggil memanggil nih membuat aku tertanya2..

aku nih tua sangat ker???nak mengundi pun tak lepas lagi..haih!


kejadian sAtu/220610/pagi

aku pegi ikut adik aku daftar dekat sebuah pusat pengajian..hee~

sedang aku tunggu2 adik aku tengah daftar aku lepak2 corner dengan mak aku dekat tepi
longkang..aku dengan adik bongsu aku dok membuat hal kitorang..pe lg..tgkp2 gmba la..

tibe ade la sorg mkcik nih duduk sebelah aku dan aku yakin nak bercakap dengan aku..

makcik ngokngek: Akak dari mane nih?

aku:dari sini..(dlm hati aku memaki hamun dengan sendirik nya)..


kejadian dUa/220610/malam

family aku tibe2 lapar di mlm hari..jadi kami mengesyorkan diri utk makan *** *****..

aku tak ader keberanian nak sebut name kedai tersebut..kang xpasal2 aku kena saman...lalala..

time order bapak aku yg orderkan..tp time nak amik 2 kejadian xdiingini berlaku..

penjual 2 pggil aku kakak lg..haih!


aku xkisah pun nak dipanggil kakak..tp bersesuaian dgn umur si pemanggil la..kalo yg panggil
aku kakak 2 hantar anak daftar masuk U..muda bebenor agk pun..terpikir2 jgk aku bape umur
die time die kawin..





tengok!berkedut sgt ker kulit aku?

notakaki:maaf ye abg dan makcik tersebut..@_@

done!

No comments: