Saturday, June 26, 2010

bila ada gaduh2..bila tak dek rindu pulak..T_T

Salam..
baru je adik aku yang sorang nih pergi masuk U..
dah aku rindu..wakakaka...geli bulu ketiak aku tulih benda2 gini..
nak ikutkan hubungan kekeluargaan aku dengan budak nih berdasarkan penghinaan..

kitorang tak pernah cakap sayang2 or rindu2..serius tak pernah..
setiap kali ader same2 mesti hina menghina..orang tengok mesti akan assume satu hari nnt
kitorang bleh jadi macam anak2 berebutkan harta mak ayah sampai gaduh2 ke kan..
tapi aku rase tak dek sebab kitorang nak jadi macam 2..lalala..

haih!ok2..betol la kot aku rindu kat budak nih..
aku balik dari hantar die tadi aku syahdu kejap..kejap je k!hee~
sedih+bangga dengan die sebab b4 dapat masuk U nih macam2 benda jadi..
ader la drama2 melayu yang terjadi.. kalo diterbitkan oleh rashid sibir sure2 die popular
bertambah2..

bak kate kawan aku..biarla die berdikari..lagipun tak jauh mane pun die pegi..kan2?


budak!blaja rajen2 oh!

notakaki:budak belakang 2 dah start buat perangai..=_='

done!

1 comment:

nanie aziz said...

aku merindui budak ini jugak. kalo ko bce ni angah, gud luck with ur new life. chaiyok! sonok,sonok jugak jgn lpe blaja.